Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як
учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце
диференційованого навчання - для сприяння розвитку їх самостійності у навчанні
вчитель має формувати в учнів самоспрямованість, тобто не лише надавати
можливість виконувати самостійну роботу за інструкціями, а й навчати їх ставити
власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію, планувати,
реалізувати та оцінювати свою діяльність з реалізації власних навчальних цілей.
Навички самоспрямованості допомагають учням з особливими потребами успішно,
незалежно від вчителя та інших дорослих розв’язувати завдання самостійно, що
дозволяє їм реалізувати свій потенціал.
Комментариев нет:
Отправить комментарий